انجمن مدیران و راهبران شبکه

انجمن مدیران و راهبران شبکه

Network Managers and Administrators
انجمن مدیران و راهبران شبکه

انجمن مدیران و راهبران شبکه

Network Managers and Administrators

دانلود آخرین نسخه IOS سوئیچ های سری 2960 شرکت سیسکو


دانلود آخرین نسخه IOS سوئیچ های سری 2960 شرکت سیسکوDownload Cisco 2960 IOS



برای دریافت جدیدترین IOS مربوط به سوئیچ Cisco 2960G بر روی لینک زیر کلیک نمایید. از مهمترین امکانات موجود بر روی این IOS که حتما باید مورد استفاده قرار دهید امکان پیکربندی SSH بجای پروتکل نا امن Telnet است.



نحوه تنظیم پروکسی در Terminal


UBUNTU/ Terminal/ Proxy Settings


به منظور تنظیم آدرس پروکسی سرور در Terminal می توانید از دستور زیر استفاده نمایید:


export http_proxy="http://Username:Userpwd@server:ServerPort/"

دانلود آخرین نسخه IOS سوئیچ های سری 3750 شرکت سیسکو

دانلود آخرین نسخه IOS سوئیچ های سری 3750 شرکت سیسکو


Download Cisco 3750 IOS



با توجه به ضرورت بروز رسانی IOS تجهیزات سوئیچ و روتر شرکت سیسکو به جهت امکان بهره مندی از امکانات جدید امنیتی و جلوگیری از احتمال بروز حملات ناشی از آسیب پذیری های شناسایی شده بر روی نسخه های قدیمی سیستم عامل این تجهیزات، مدیریت وبلاگ انجمن مدیران و راهبران شبکه تصمیم گرفت تا پس از این آخرین نسخه IOS های مربوط به این تجهیزات را برای استفاده عموم مدیران شبکه در این وبلاگ قرار دهد.


به جهت حمایت از این حرکت و کمک به شکست تحریم های در نظر گرفته شده برای کاربران ایرانی این تجهیزات، لطفا آخرین نسخه IOS های تجهیزات سوئیچ و روتر Cisco و یا لینک Download آن ها را به آدرس iman_mjt@yahoo.com ارسال کنید تا جهت استفاده سایر همکارانتان در همین وبلاگ قرار داده شود.


برای دریافت جدیدترین IOS مربوط به سوئیچ Cisco 3750 بر روی لینک زیر کلیک نمایید. از مهمترین امکانات موجود بر روی این IOS که حتما باید مورد استفاده قرار دهید امکان پیکربندی SSH بجای پروتکل نا امن Telnet است.