انجمن مدیران و راهبران شبکه

انجمن مدیران و راهبران شبکه

Network Managers and Administrators
انجمن مدیران و راهبران شبکه

انجمن مدیران و راهبران شبکه

Network Managers and Administrators

کتاب خوب برای بچه های خوب - Beginning Ubuntu Linux 4th Edition

Beginning Ubuntu Linux 4th Edition


در این بخش می خوام کتابی رو بهتون معرفی کنم که بالاخره بعد از مدتها امروز تونستنم فرمت PDF اون رو پیدا کنم. خیلی وقته که دارم دنبال یک کتاب خوب و جامع در خصوص توزیع UBUNTU لینوکس می گردم ولی بالاخره تونستم یک کتاب بدرد بخور پیدا کنم. تاریخ انتشار این کتاب سال 2009 هستش و فکر می کنم خیلی منبع خوبی واسه سطح مبتدی تا متوسط باشه.

من فایل PDF این کتاب رو واسه شما هم Upload کردم و می تونید از طریق لینک زیر دانلودش کنید.


اینم عکس روی جلد و سایر مشخصاتش:


Beginning Ubuntu Linux, Fourth Edition-www.ITNGN.IR


  • By Keir Thomas, Jaime Sicam, Andy Channelle
  • ISBN13: 978-1-4302-1999-6
  • ISBN10: 1-4302-1999-8
  • 800 pp.
  • Published Aug 2009
  • Print Book Price: $39.99
  • eBook Price: $27.99
  • http://www.apress.com/book/view/1430219998

لینک دانلود فایل کتاب در فرمت PDF (حجم فایل 17.3MB)


کلمه عبور جهت بازکردن فایل آرشیو عبارت "www.itngn.ir" می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد